funtasticko design

http://funtasticko.net

ADVERTORIAL : Pengambilan pelajar baru Kolej Pacific Kuantan

41 Komen

Kolej Pacific Kuantan sedang menjalankan pengambilan pelajar baru sekarang. Kolej ini merupakan kolej kejuruwatan yang menawarkan program Diploma yang diikitiraf oleh MQA & Lembaga Jururawat Malaysia. Pinjaman sepenuhnya PTPTN & MARA diuruskan oleh pihak Kolej.

Syarat Kelayakan :

•  Minimum SPM 5 kredit
•  Kredit dalam mata pelajaran Matematik
•  Kredit dalam mata pelajaran Sains ( Sains Am/Tulen – Biologi/Fizik/Kimia )
•  Kredit 3 lagi subjek berlainan
•  LULUS Bahasa Malaysia & Bahasa Inggeris
•  Berumur 35 tahun ke bawah ( lelaki & wanita )

Kemudahan yang disediakan :

ASRAMA
•  2 tingkat (Bangunan Hotel Raya lama) di Jalan Besar Kuantan – 500m dari Kolej
•  Apartment Le Town

PENGANGKUTAN
•  Bas & Van disediakan

KEMUDAHAN DI KOLEJ

•  Wifi
•  Perpustakaan
•  Bilik aktiviti (riadah)
•  Surau
•  Bilik komputer

Kepada yang berminat boleh emailkan slip keputusan SPM, nama, alamat & no telefon/hp ke email saya campro_mania@yahoo.com untuk dipanjangkan ke pihak Kolej. Jika berjaya pihak Kolej akan mengeluarkan surat tawaran & diposkan ke alamat yang diberikan. Saya bagi pihak Kolej mengucapkan jutaan terima kasih kepada sesiapa yang berminat untuk menyertai Kolej Pacific Kuantan. ;)

41 thoughts on “ADVERTORIAL : Pengambilan pelajar baru Kolej Pacific Kuantan

  1. kepada rakan2 yang mempunyai anak, adik, saudara-mara & kawan-kawan yang berminat dalam bidang Kejururawatan boleh la email kat saya campro_mania@yahoo.com , slip keputusan SPM, nama, alamat & no telefon/hp untuk saya hantar ke Kolej untuk dipertimbangkan. Jika berjaya pihak Kolej akan mengeluarkan surat tawaran.. :)

    * kolej ni pun client tetap saya juga, tapi diorang mintak saya bantu “promosi” Kolej diorang kat blog ni..

  2. Bro nh banyak tul client. Lepas nh ape plak.?Kedai buku, komputer….

    • ada la skit bro.. sy ni beginner lagi dalam berniaga, banyak lg yang kena buat..ni kira macam cara saya menghargai client & sama2 bantu bisnes..bisnes diorg bagus, sy punya reputasi & bisnes akan ikut sekali.. :)

  3. hey,,,sy brminat lor..but cmne nk isi b0rang??

    • emailkan dulu slip keputusan SPM kat email saya, pihak Kolej akan buat penilaian dulu.. jika layak saya akan minta pihak Kolej keluarkan surat tawaran kepada awak..tq

  4. bleh bantu sy??

  5. sy lpsan spm 2010 .. na msok kolej ney .. spm sy sume krdit ..
    ney nbr tel sy .. 0148303359 …

  6. how to join this web ?????????/

  7. Sy da dpat surat twaran utk kolej ni..
    Tp sy nk tny,klau praktikal kolej ni buat dkat mna?
    Lpas graduate,gerenti dpat keje,ke??

    • bagus la tu, praktikal buat kat hospital temerloh, raub atau jengka, macam yg tulis pada broshur di atas.. i’allah lepas graduate kalau awak result bagus pihak kolej akan bantu la untuk cari kerja..kena tanya2 lecturer la, diorg semua pengalaman luas dlm bidang nursing ni

      • klau duduk dkat kuantan,boleh x stay kat asrama?
        Or asrama just utk org yg dari luar kuantan..??

        TQ~~

      • terpulang pada awak samaada nak stay kat hostel atau nak berulang dari rumah..boleh bincang dengan staf kolej..nak senang gi kolej baik dok hostel, bas pun disediakan…

  8. klu da abis study kt kolej ni nti bole ke dpt kjew under hsptal k’jaan??

  9. brpe yuran pendftarn msuk snie..???

    • tak silap saya rm800, tapi lepas dah dapat pinjaman dari MARA atau PTPTN kolej akan pulang semula duit tu…nanti saya confirm semula dengan staff kolej ye..kalau berminat email data & apa yg saya perlukan tu segera..tq

  10. sy berminat dgn kolej nie…..tapi sy dah bt pinjaman ptptn kat kolej lame,adakah kalu sy msk kolej nie akn dpt pinjaman mara????????

  11. saya nk tye kalo kte dpt srt twaran yg pgmbilan sdah lps kte x g…mcm mane eak..srt trsbut sye trime drpd en.zul…

  12. saya nak tanye sblum ni saya dah penah daftar tapi saya tak dapat masuk time tu sebab hal2 tertentu.. boleh ke nak daftar kali ke 2?

  13. boley kew law nk mohon tp matematik xcdit larh yg len da ok

    • awak emailkan dulu slip keputusan SPM kepada saya campro_mania@yahoo.com , jika layak pihak kolej akan hubungi anda … kalau ikut syarat baru matemastik mesti kredit, kalau tak kredit pihak kolej sarankan untuk ambil paper Julai untuk subjek yg tak kredit tu sahaja.. terima kasih

  14. Hye , saya Nadhirah . Memang berminat nak masok kolej neh . Result spm pon okayy macam yg dtawar kan .. So macam mane ?

  15. saya ada masalah laa.. saya xpaham nak scan result. nak buat camne ek? ada cara lain x?

  16. salam..sy akn dftr msk 14 jan 2013 ni..nk tnye blh x?? kolej ni swasta spnuh nyer or krjaan????

  17. Salam..sya mona sye nk msuk kolej nie nan dpt kptusan krdt 8 mcm mna 2?

  18. salam sy nk tnya,,,kolej ni kan ad sains paramedik kan,,,??sy dr under jabatan penempatan pekerjaan,,dia orng kata sy akan smbung blja kat situ,,kos sains paramedik la,,,tp sy nk thu betul ker,,,,pihak kolej ad usahasama dgn jabatan penempatan pekerjaan ker?

  19. cmne saya na mohon kolej ni yew??

Tinggalkan Jawapan

Ikut

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 1,462 other followers