funtasticko design

http://funtasticko.net

Artwork : Waja Photoshop versi Slamba

12 Komen

Ini Waja Photoshop versi Slamba pulak..apa pendapat anda?

Advertisements

12 thoughts on “Artwork : Waja Photoshop versi Slamba

  1. salam all,your work look really neat.nicely done…

  2. hahaha…. ini baru ada sikit kelainan dan ada garangg … aku sukaa… muahahaha

  3. smart.. nmpak agresif.. ssuai laa dgn jiwa2 kita nie.. hihi.. oren kaler..

  4. ok 🙂 cuma… |0|

    cheers!

  5. ini mesti Ah Beng Suka nih….

  6. ah beng memang suka mod2 ni…ferrari pun kalau boleh diorang nak buat bodykit versi sendiri..hahaha..

  7. Kalau macam 2 ni memang nampak kePROTONan Lancer tu kan:-

  8. waja 2010 adalah adik kepada lancer skrg,

    so makna nya lancer versi hacthack yg proton akn rebadge
    ‘mengikut hint yg drex chan tulis dlm autowold’

  9. ye ke? sy rasa waja ni ada versi sedan dulu..hatchback tu xpasti la pulak sebab kalau ikut waja yg ada sekarang memang xde versi hatch..kemungkinan tu ada kalau proton nk pelbagaikan versi waja lancer ni…

  10. ye jgk kn..hehe klau silap sori la beb..
    byk sgt info…hehe
    just keen to know more la..
    cmne dng jumbuck..dgr kata tgh test..

  11. ok, no problem.. sy pun keliru gak banyak sangat info, setakat ni info dari theking yg paling tepat..jumbuck ni sy xpasti la pulak..sebab Proton pun xde sebut pasal model ni..mungkin sbab model ni bukan core model, diaorg x brape nak highlight sgt kot.. 🙂

  12. Explain the wonderful creating in your caption was simplified
    Thank you

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s