funtasticko design

http://funtasticko.net

Harga dan spesifikasi Lotus Evora kat Malaysia

8 Komen

Kepada sesiapa yang berhajat nak beli Lotus Evora, boleh la tengok harga & spesifikasi yang ditawarkan kat Malaysia. Broshure ni saya dapat dari bmwpower yang email kat saya tadi.. ada berminat?

8 thoughts on “Harga dan spesifikasi Lotus Evora kat Malaysia

  1. mak aih.. dekat stengah juta..

  2. ok le tur…padan dah dgn harga CUKAI kita…uhuhu…

    *tgu version design language baru ^_^

  3. aku nk tunggu 5 model baru yg akan kuo 215 nanti..kalu ada rezeki nk sambar jugak .. hihi

  4. murah gak.. leh angkat 2 buah.. warna merah dan hitam.

  5. hear my friend say, Sunday proton akan keluar saga fl 1600 cc warna putih …..

    siapa tau benar tak maklumat ini ?

  6. Ada x specifikasi untuk elise & exige..

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s