funtasticko design

http://funtasticko.net

Gambar rasmi KIA Cee’d 2013

10 Komen

Gambar rasmi terbaru KIA Cee’d 2013 akhirnya telah keluar menjelang Geneva Motor Show 2012 , siap dengan interior sekali. Jika dilihat pada gambar-gambar ini jelas KIA semakin serius untuk menawan pasaran Eropah setelah kejayaan model Cee’d yang sebelumnya. Rekaan seperti ini pasti akan mendapat tempat di hati peminat kereta , namun kita di sini pastinya tak akan dapat model ini kerana ia adalah untuk pasaran Eropah sahaja. 🙂

Advertisements

10 thoughts on “Gambar rasmi KIA Cee’d 2013

  1. Luar cantik, tapi dalam…hhmm…too 90’s…

  2. dengan bangganya mempamerkan model 2013…. harap proton pon bangga pamerkan model bulan macnya…. kurang sebulan jer pon…

  3. wow gabungan ford focus dan vw golf…. ke aku jer yg perasan nie….

  4. Exterior menarik..lebih2 lagi tang grill depan dan headlamp nya…

    Cuma tak minat dasboardnya…(atau saya memang xminat semua dashboard Kia)

  5. Mmm… exterior mmg menarik. Dashboard x la menarik mana…:)

    cheers!

  6. luar cantik
    dlm berserabut

  7. fuh…nampak mahal and high quality. on the pics la..but KIA dah semakin mengancam sekarang!

  8. Perghh.. Kia mmg makin maju ke hadapan la.. ^_^
    Selamat tinggal romeo TOYOTA dan HONDA.. haha

    Bagi mata saya Dashboard tu cantik pa nmpak futuristic.. bila simple macam p321a baru ni korang cakap kecewa la sebab luar dah cantik tp dalam simple giler.. tp bila dah luar dalam elok masih tak kena pulak dah.. ermm ntah la pendapat orang..

  9. cuba banding Kia Cee’d punya dasboard dengan Renault Clio yang berharga RM199K

    http://paultan.org/2012/02/16/renault-clio-rs-200-cup-angel-demon-edition-rm199k/

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s