funtasticko design

http://funtasticko.net

Toyota Auris Hatchback versi Gundam Style!

3 Komen

Tu dia, Toyota Auris Hatchback versi Gundam Style! Bukan Gangnam Style je yang ada rupanya. Menarik juga bila kereta dimodifikasikan dengan tema sebegini, nampak unik. Bila Proton nak keluar versi Boboi Boy pulak, hehehe… TERBAIK!!!

KLIK UNTUK BESARKAN IMEJ

IKLAN : Jom tempah t-shirt crew kahwin yang COOL & GEMPAK!!! Klik sini https://funtastickodesign.wordpress.com/2012/10/05/jom-tempah-t-shirt-crew-kahwin-yang-cool-gempak/

3 thoughts on “Toyota Auris Hatchback versi Gundam Style!

  1. proton kan bangkai bernyawa…
    apa sgt nk diharap…
    sekarang pun macam haram performance…
    26 thn… baru terhegeh2 nk buat biz plan…

    selagi tok det ada, selagi tu ada proton…
    proton yg patutnya jadi gergasi, tp leh jadi langau ja..
    bnyk main kroni, politik….
    elok la drb nk jual proton ni…

  2. kalau nak tept lagi bukan Gundam Style tp CHAR AZNABLE!!!!! hahahaha RED COMET AKAI SUISEI

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s